tisdag 14 april 2009

Sommardagen!

Tja kära läsare!
Först och främst innan du börjar läsa:
Dagens låt

Okej.
Idag så var det en förvånansvärt varm dag i Umeå ifall du inte redan visste det, folk gick omkring och glassade runt i stan.



Jag (Pär), Tistou och Tobias hade planerat in att äta fetbuffé på Eastern Palace, vilket vi gjorde, efter en stund.

Jag och Tistou trodde vi skulle äta klockan 12.30, men det var tydligen 11.30, så Tobias ringde mig 11.20 och sa att an väntade utan för i solen, så jag for så snabbt jag kunde ner dit.. sen var vi tvungen att försöka få tag i Tistou, vilket vi fick efter en stund och jag och Tobias var tvungna att vänta i solen försöka kväva hungern som befann sig i våra magar.

Men det gick ganska bra, vi gick in och ät vid 12 eller så. (helvete vilken intressant historia)

Såhär ser det ut när två demoner har fått för mycket sol i sig och äter kinesisk mat.


Sen när vi rullade ifrån Eastern, mätta och belåtna så trodde vi oss se Simon!
Simon! Simon! Simon! Simon! SMONI!



4 kommentarer:

kattknopp sa...

Haha awesome :D synd att jag missade det :/

Pär sa...

haha ja, du missade simonmannen

Anonym sa...

mkt likt, det var ju bara örsnibben som fattades!!!/ao

Unknown sa...

HAHA