tisdag 10 februari 2009

Vakbadning!

Tjoronooooi!
Ska försöka ge er massvis spännande saker!
  • Dagens hemliga låtar: Om du är en super Spotify-användare kan du lyssna på denna exklusivt hemliga låt: Lyssna på mig! och Mig!
  • Exklusivt hemliga video: Grattis att du hittat hit, varsågod: Hemlis!
  • Exklusiva bild för dagen: Hihi - titta hit!
  • Dagens absolut asriktigt roliga PowerPoint: Jehov.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Den 4:e så var jag, Isa och Simon och filmade när tvåor på John Bauer-idrottsprogrammet var och vakbadade.
De filmade massa, jag fotade lite och redigerade lite. (jämnt)
Riktiga Pär la in bilder.. och eftertexter.

Externa länkar: VK - Iskalla dopp i Nydalasjön

Mitt namn är Strandberg, inte Strömberg...

... där här är Pär Strömberg

=)
Ses!
Snoppkopp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, läskig snubbe den där Strömberg... minns inte att han var där dock..

Anonym sa...

hehe näe, han är nån random musiksnubbe jag goolade på pär strömberg